Czy można zdymisjonować zimę? Zdecydowanie TAK. Planujemy wiosenne kampanie! Szczególnie w segmecie POS możemy oderwać się od szarości i pomyśleć o kolorach, słońcu, konsumentach, którzy czekają na nowe produkty, nowe smaki i pierwsze wiosenne słońce. Oto nowa galeria 8 inspiracji POS do aktywacji w punktach sprzedaży. 100% sprawdzone rozwiązania.
Zwykle podczas planowania materiałów POS rozważamy 4 główne opcje: ekspozycje oryginalne, standy ekonomiczne, rozwiązania pojemne oraz czwarta grupa display’e efektowne. W sumie prezentujemy 8 inspiracji. Każda z nich może być także kontekstowo zaprezentowana jako ekspozycje typu „pop-up store”, która łączy to wszystko w jednym.
Pop-up to sklep czy też stoisko działające w nowym miejscu na przykład w mieście, w parku, na ulicy, czasem na plaży i funkcjonuje tam tymczasowo, kilka tygodni lub nawet jeden dzień. Produkcja takiego stoiska jest możliwa także z wykorzystaniem tektury w stosunkowo dobrym, nazwijmy to optymalnym budżecie.
Ekspozycje oryginalne
Po pierwsze ekspozycje oryginalne, zwane też projektami „z efektem WOW” obok których konsument nie przejdzie obojętnie. Prezentujemy dwie POS inspiracje „Retro Kredens” oraz „Czekoladowa Przyjemność”.
#1 „Retro Kredens”
Kredens domowy w stylu retro, jak wszystkie nasze propozycje, wykonany został z tektury. Zadruk imituje drewno. Stylowe wzory kojarzą się ze świętami i tradycją.
- Zatrzymujemy konsumenta przy domowym kredensie
- Design retro kojarzy się z tradycją i dobrym smakiem
- Stand może być zabudową końcówki regału w sklepie
- Pojemne standy też mogą być ciekawe i oryginalne
Klikalne i większe zdjęcia znajdziesz tu ⇒ Inspiracje cz 1
Jakie kategorie produktów i jakie marki można promować w takim stylu?
Super koncept do promocji żywności! Dlaczego? Kredens kuchenny retro kojarzy się z tradycją, miłością, ciepłem i dobrym smakiem. Kredens może być zabudową końcówki regału w sklepie. Pojemne zabudowy też mogą być ciekawe i oryginalne! Barszcz czerwony czy żurek domowy? Dla takich marek jak Krakus, Winiary, Dawtona, Rolnik, w szczególności ten styl może być inspiracją dla takich firm jak Maspex, Agros Nova, Horteks. Takie wzory kojarzą się ze zdrową żywnością, więc inspiracja może być ciekawa dla takich firm jak Sante. Pewnie w mniejszym rozmiarze floor standu, tu bardziej chodzi o koncepcję i prezentację marki w kontekście trendu „eko”.
#2 „Czekoladowa Przyjemność”
W tej inspiracji zarówno kształt jak i sam projekt graficzny „robią robotę”, ponieważ czekolada oblewa wielkanocne jajko. Coś pysznego!
- Oryginalna konstrukcja zwraca uwagę w sklepie
- Eksponujemy produkty w uporządkowany sposób
- Dostęp do produktów zapewniamy z dwóch stron
- Display może być z hakami lub półkami
- Ekspozycja stosuje symetrię, co ważne w merchandisingu
Klikalne i większe zdjęcia znajdziesz tu ⇒ Inspiracje cz 2
Jakie kategorie produktów i jakie marki można promować w takim stylu?
Super koncept do promocji słodkości! Dlaczego? Spektakularne ekspozycje w okresie wielkanocnym głównie promują słodycze, w szczególności o opakowaniach świątecznych w kształcie jajek, zajączków, kurek z ozdobnymi wstążkami. Kojarzą się z obdarowywaniem dzieci, rodziny symbolicznym słodkim drobiazgiem. Dla takich marek jak Ferrero, Kinder, E.Wedel, Goplana, Wawel, Lindt, Śliwka Nałęczowska, inne marki firmy Colian. Ciekawi Cię niestandardowe zastosowanie tej koncepcji? Zobacz zdjęcie realizacji dla marki Philips, wygląda zupełnie inaczej! Ale jakże spektakularnie! ⇒ zobacz
Standy ekonomiczne
Druga opcja to display’e ekonomiczne i ergonomiczne zarazem, które możemy z łatwością postawić na ścieżce konsumenta.
#3 „Stojak Porządny”
Oto stojak „Stojak Porządny” z hakami, na którym moża ładnie prezentować akcesoria kuchenne, domowe.
Klikalne i większe zdjęcia znajdziesz tu ⇒ Inspiracje cz 1
- Eksponujemy produkty na stojaku podłogowym w uporządkowany sposób
- Wprowadzamy konsumenta w świąteczny nastrój grafiką z zającem
- Stand może być z hakami lub z półkami
- Rozmiar ergonomiczny, budżet ekonomiczny
Jakie kategorie produktów i jakie marki można promować w takim stylu?
Stand jak najbardziej pasuje dla produktów użytku domowego. Może być dla takich marek jak Jan Niezbędny od firmy Sarantis lub Anna Zaradna firmy Stella Pack.
#4 „Owocowy Mus”
Drugi przykład ekomomicznego i ergonomicznego ekspozytora to „Owocowy Mus”. Kosz na musy w saszetkach z wizualizacją seszetki w wersji big size na toperze.
Klikalne i większe zdjęcia znajdziesz tu ⇒ Inspiracje cz 2
- Stand typu kosz jest ergonomiczny i ekonomiczny
- Toper oraz separatory w koszu, jako opcja
- Konsument doceni radosne barwy po szarej zimie
- Wprowadzajmy konsumenta w dobry nastrój
- Dostępność na ścieżce klienta ma szczególne znaczenie
- Rozmiar ergonomiczny, budżet ekonomiczny
Jakie kategorie produktów i jakie marki można promować w takim stylu?
Toper w tej inspiracji projektowany był z myślą o kategorii musy w saszetkach, które oferują Bobowita, Hipp, DayUp lub Kubuś od firmy Maspex, czy Leon od firmy Hortex. Można wyobrazić sobie także prezentowaną w koszu serię w saszetkach „cruhchy, coś na ząb” od firmy Kupiec.
Ekspozycje pojemne
Trzecia opcja to rozwiązania pojemne, które są w szczególności istotne w sezonach zwiększonej sprzedaży w tzw. pikach, ponieważ zapewniają na długo zatowarowanie. Najgorsze co może być to półki, które świecą pustą przestrzenią.
#5 „Wiosenny Truck”
Prezentujemy „Wiosenny Truck” w opcji Yellow Hippie oraz Fresh Green. Która lepsza?
Klikalne i większe zdjęcia znajdziesz tu ⇒ Inspiracje cz 2
- Pojemne standy też mogą być ciekawe i oryginalne
- Dzieci będą zachwycone ogromnym wiosennym tirem
- Kształt zachęca do podejścia bliżej ekspozycji
- Dostępność produktu zapewniona z dwóch stron
- Nowe smaki warto wprowadzać spektakularnie
Jakie kategorie produktów i jakie marki można promować w takim stylu?
Ciekawa opcja podczas wprowadzania nowych smaków „wjeżdża całkiem nowy smak” napojów lub wody dedykowanej dla dzieci takich marek jak Żywiec Zdrój czy Tymbark od firmy Maspex. Moża także wyobrazić sobie pełne półki artykułów biurowych marki BIC w sezonie Back to School. W podobnym stylu, ale autobusem szkolnym wjeżdżały w 2018 roku batony Grześki firmy Colian. Taki motyw dużego, kolorowego pojazdu zawsze budzi pozytywne emocje, nie tylko u dzieci.
#6 „Wiosenny Bliźniak”
Dodatkowo w wersji pakownej mamy „Wiosenny Bliźniak”, dwa stojaki przytulone, ponieważ wiemy jak duże znaczenie w merchandisingu ma powtarzanie i symetria!
- Od dziecka lubimy rytm, tak samo jak lubimy piosenki, które znamy, dlatego zasada powtarzalności „sprzedaje” produkty w merchandisingu
- Stosujemy radosne barwy, które doceni konsument po długiej i szarej zimie
- Toper może być osobny lub może łączyć dwie szafy w
- jedną całość
Klikalne i większe zdjęcia znajdziesz tu ⇒ Inspiracje cz 1
Jakie kategorie produktów i jakie marki można promować w takim stylu?
Stabilna konstrukcja idealna dla kosmetymów, ale czy tylko? Na zastosowanie takich stabilnych „szaf” decydują się najczęściej producenci alkoholi, tyle, że kolorystyka jest dostosowana do kategorii produktu. Konkretnie ta zielona, wiosenna stylistyka idealnie pasuje do promowanych aktywnie przed Wielkanocą sosów, chrzanu, musztard, majonezów takich marek jak Mosso, Kielecki, Hellmann’s, Kotlin, Roleski, Majonez Dekoracyjny Winiary, Develey, Kamis, Prymat.
Displaye efektowne
Czwarta opcja to display’e efektowne, które często podkreślają status marki premium lub też podkreślają kształtem wyjątkowość i charakter produktów, marek bądź samej firmy.
#7 „Kosz z Jajem”
Efektowna opcja display’a, która dzięki temu, że ma kształt jajka w wersji 3D zachęca do podejścia bliżej i zajrzenia, co jest w koszu.
- Wprowadzamy konsumenta w świąteczny nastrój
- Świąteczne motywy na koszu, cięte do kształtu jajko wielkanocne
- Kosz z separatorem pomieście wiele produktów
Klikalne i większe zdjęcia znajdziesz tu ⇒ Inspiracje cz 1
Jakie kategorie produktów i jakie marki można promować w takim stylu?
Produkt typu kosz chętnie wybierany jest do promocji słodyczy, szczególnie w tym koszu pasowałyby wielkanocne jajka z czekolady. Co jeszcze? Drobne upominki dla dzieci na zajączka? Można też wyobrazić sobie specjalną wielkanocną promocję marki Coca Cola, ponieważ wielokrotnie sezonowo butelki Coca Cola 330 ml sprzedawane są właśnie w takich koszach. Zamiast jaja, można wykonać puszkę Coli 3D.
#8 „Kobiece Piękno”
Klikalne i większe zdjęcia znajdziesz tu ⇒ Inspiracje cz 2
- Emocje sprzedają, design i grafika budują markę
- Grafika podkreśla status marki premium
- Klasyczny i wytrzymały stand nabiera wyjątkowego charakteru
- Póki sa stabilne i gługie, jak szuflady
- Produkty są w zasięgu ręki czyli torzymy „impact” zakupowy
Jakie kategorie produktów i jakie marki można promować w takim stylu?
Wiosna jest piękna tak, jak piękna jest kobieta. Piękne włosy w szczególności dodają kobiecego uroku. Wizualizacja kieruje nas więc na produkty do pielęgnacji włosów – szampony lub farby takich marek jak Elseve od firmy Loreal, Syoss, Pantene, Nivea, Joanna, Glis Kur od firmy Schwarzkopf. Czy tylko kosmetyki? Stand świetnie nadawałby się także do prezentacji napojów energetycznych Black, Tiger, Monster Energy, Burn czy Red Bull.
Wszystkie prezentowane konstrukcje wykonane są z tektury oraz kartonu. Te dedykowane dla produktów cięższych mają stosowne wzmocnienia. Wszystkie konstrukcje mają swoje prototypy, które zostały przetestowane z obciążeniem, są to więc 100% sprawdzone rozwiązania.
Zostaw komentarz