WOW co za radość w POSperita… świętujemy zwycięstwo! Super pozytywne emocje, gratulacje, uściski dłoni… nie bez kozery przybijanie piątek, w końcu wygraliśmy aż w 5 kategoriach na 16 kategorii w tym Nagrodę Główną w kategorii Display’e Kartonowe! Bardzo miły moment dla każdego wygrywającego. Nasza specjalizacja to przecież materiały POS z tektury i kartonu.
Profesjonalne grono jury złożone ze specjalistów z branży przyznało POSperita 5 statuetek POS STARS 2019 Zdobyliśmy I-miejsce w kategorii KIDS, MOTO, FINANSE, ROZRYWKA oraz w kategorii głównej Najlepsze Display’e Kartonowe! Wyniki konkursu ogłoszono podczas Festiwalu Marketingu w Warszawie.
Wielcy zwycięzcy czyli BIG 5 ★★★★★
- Nagroda Główna w kategorii Najlepsze display’e kartonowe za Ekspozycję z bramą POS dla marki SONY PS4
- I miejsce w kategorii MOTO – TIR dla marki Prestone
- I miejsce w kategorii Rozrywka – Ekspozycja z bramą dla marki SONY PS4 (promocja gry Days Gone)
- I miejsce w kategorii Finanse – seria Humanstandów w stylu „komiks” dla marki personalnej Rahim Blak
- I miejsce w kategorii KIDS – Spektakularny display dla marki Kubuś
Display dla SONY PS4 zaprojektowany i wykonany przez POSperita
Display dla marki Prestone zaprojektowany i wykonany przez POSperita
Humanstand dla marki personalnej Rahim Blak wykonany przez POSperita
Display dla marki Kubuś zaprojektowany i wykonany przez POSperita
„Serdecznie dziękujemy organizatorom i jury za dostrzeżenie naszych realizacji POS! Podziękownia jak zawsze kierujemy do naszych klientów, ponieważ wspólne rozwiązania, dyskusje to motywacja napędzająca nas do pracy i ciekawych efektów. Bardzo zależy nam na tym, aby rozwiązania POS przynosiły wymierne sukcesy naszym klientom.
Tektura falista daje nam nieograniczone możliwości kreacji, jest łatwa w transporcie i zapewnia optymalizację budżetów marketingowych naszych klientów” – Beata Rozbiecka, Head Of Marketing w firmie POSperita – Co dalej, jakie planujemy kolejne kroki w rozwoju POSperita?
Nowym, ciekawym rozwiązaniem może być wakacyjny BIG POS typu „pop-up store”, który łączy to wszystko w jednym. Pop-up to sklep czy też stoisko działające w nowym miejscu na przykład w mieście, w parku, na ulicy, na plaży i funkcjonuje tam tymczasowo, kilka tygodni lub nawet jeden dzień. Produkcja takiego stoiska jest możliwa także z wykorzystaniem tektury w stosunkowo dobrym, nazwijmy to optymalnym budżecie” – Beata Rozbiecka, Head Of Marketing w firmie POSperita.
Zobacz także poprzednie zwycięstwa POSperita:
Zostaw komentarz