Wystawa i konkurs POS STARS to największe wydarzenie branżowe we wrześniu w Polsce. Gwiazdorska obsada produkcji POSperita prezentuje się godnie. Więcej słów nie potrzeba, zobaczmy display’e i wyspę typu pop-up store. Pierwszy POS na 5 gwiazdek ★★★★★ [zobacz wideo]
Ekspozycja paletowa dla marki Kinder została zaprojektowana w ramach kampanii wielkanocnej. Celem nadrzędnym pomysłu jest angażowanie dzieci i dorosłych oraz wywoływanie pozytywnych doświadczeń zakupowych i doskonałego nastroju u konsumentów.
Shopper Experience czyli pozytywne doświadczenia jako element budowania przewagi konkurencyjnej jest ważnym elementem także w kreowaniu materiałów POS.
Innym rozwiązaniem może być kontekstowo zaprezentowana wyspa POS typu „pop-up store”, który łączy to wszystko w jednym.
Pop-up retail to sklep czy też stoisko działające w nowym miejscu na przykład w mieście, w parku, na ulicy, czasem na plaży i funkcjonuje tam tymczasowo, kilka tygodni lub nawet jeden dzień. Produkcja takiego stoiska jest możliwa także z wykorzystaniem tektury w stosunkowo dobrym, nazwijmy to optymalnym budżecie. Także można zastosować wszystkie poniższe cechy takiej ekspozycji:
✔ Ekspozycja angażująca świat najmłodszych gra + dekorowanie wielkanocnego jajka Kinder
✔ Ruchomy Kinder na toperze zwraca uwagę konsumenta (wideo)
✔ Technologia: Druk cyfrowy laminowany oraz gadżety, których dzieci szukały otwierając schowki w kształcie jajek z brandingiem Kinder
Zobacz [wideo] „Crash testy” w wykonaniu dzieci znajdziesz także na LinkedIn >> TU
Display paletowy „Kinder Easter Games for KIDS”, czyli zabawa, frajda i emocje
Wymiary
Szerokość 2485 mm x głębokość 2150 mm x wysokość 2500 mm
Materiał wykonania
Display wykonany z tektury falistej E i EB. Druk cyfrowy laminowany. Kącik interaktywny angażujący dzieci do zabawy wykonany ze sztucznej trawy i jajo z tkaniny. Dodatkami są ozdoby w postaci kolorowych rzepów do dekoracji jajka Kinder i gadżety ukryte w okienkach. Wokół display’a zaprojektowano naklejkę z folii monomerycznej.
Funkcjonalność
Stand bardzo pojemy, może obejmować 4 lub nawet 6 palet. Dzięki owijce paletowej z jednolitym motywem ekspozycja jest wykończona spójnie i z klasą, pomimo kolorowego towaru, co było jednym z elementów zlecenia. Bardzo dobrze wyeksponowana marka Kinder – lekko, wesoło, budząc dziecięcą radość.
Cechy szczególne
Ekspozycja angażująca najmłodszych, interaktywny kącik, w którym dzieci dekorowały jajko Kinder i szukały zająca Kinderino ukrytego w jednym z okienek w kształcie jajek. Budowanie pozytywnych doświadczeń wokół marki Kinder. Ruchomy Kinder z wielkanocnym koszyczkiem na toperze pozdrawiał konsumentów.
Informacje na temat kampanii
Ekspozycja zaprojektowana i zrealizowana dla marki Kinder z okazji Wielkanocy. Display prezentuje słodycze w świątecznych opakowaniach w sieci Carrefour. W ramach monitoringu świątecznego sklepów wielkopowierzchniowych ekspozycja wyróżniała się zdecydowanie bardzo pozytywnie na tle konkurencji.
Ekspozycja wystawiona zostałą w ramach konkursu POS STARS. Konkurs na najlepsze display’e reklamowe organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwaluMarketingu.pl
Zostaw komentarz