Marki osobiste oraz influencer marketing jako zjawisko zmieniły postrzeganie świata promocji. W ramach materiałów POS humanstand jako stand postaci jest nadal popularny i stosowany do eksponowania znanych twarzy, bohaterów bajkowych czy brand hero marki.
W ramach konkursu POS Stars marka osobista Rahim Blak w trzech stylizacjach promuje 3 projekty biznesowe. Outline każdej postaci to kolor danego biznesu. Pierwszy biznes w kolorystyce czarnej to personalny token RahimCoin. Sapiency w kolorze kamel beż to kryptowaluta i giełda marek osobistych, a niebieski to szkolenia online.
Wymiary
3 postaci: Szerokość 3000 mm x głębokość 1000 mm x wysokość 1980 mm
Pojedyncza postać: Szerokość 980 mm x głębokość 1000 mm x wysokość 1980 mm
Materiał wykonania
Stand postaci (tzw humanstand) wykonano z wytrzymałego staduru 10 mm w zadruku dwustronnym UV oraz zastosowano naklejkę podłogową z folii monomerycznej pokrytą laminatem podłogowym. Zamiast staduru można zastosować optymalną kosztowo tekturę falistą EB.
Cechy szczególne
Rahima przedstawiono w stylistyce zbliżonej do komiksowej, ponieważ dopasowano się do preferencji grupy docelowej. W dymku jest krótka informacja o każdym projekcie biznesowym, access code, adres www i CTA. Za każdy biznes odpowiada Rahim Blak, dlatego symbolicznie widnieje odręczny podpis postaci na naklejce podłogowej.
Informacje na temat kampanii
POS inspiracja do kampanii edukacyjno-promocyjnej. Podczas konferencji, szkoleń, wystąpień publicznych na scenie oprócz realnej postaci o pseudonimie Rahim Blak, widać 3 plansze z postaciami jako 3 biznesy. Strony www i teksty z dymków widoczne są na zbliżeniach kamery filmującej event i w materiałach wideo online.
Wideo relacja – zwycięskie display’e POS STARS 2019
Zostaw komentarz