Targi Festiwal Marketingu to największa impreza tego typu w II połowie roku. Warto zapezentować gwiazdorską obsadę na wystawie POS Stars 2018, która jest jednym z elementów tego wydarzenia. Tym bardziej, że impreza ma swój jubileusz – 10 rocznicę. Zobaczmy gwiazdorskie display’e…
Prezentowane na wystawie realizacje robią ogromne wrażenie. POS-y są dobrze zaprojektowane, kreatywne, świetnie wykonane, idealnie spełniają swoją funkcję. Przedstawiamy trzy materiały POS warte uwagi, ponieważ są zarówno fukcjonalne jak i ekonomiczne pod względem kosztów.
Stand „Bulby” został zaprojektowany dla firmy Orangina Schweppes Polska. Firma zastosowała materiał POS w kampanii wiosennej wyprzedzając wysoki sprzedażowo sezon letni. Celem kampanii było wzmocnienie rozpoznawalności produktu na rynku przez odwołanie się do jedynej w swoim kształcie butelki „Bulby”. Kampania realizowana w kanałach tradycyjnych i delikatesach umożliwiających ekspozycję niestandardowych formatów.
Parametry „Bulby”
Wysokość standu to 200 cm, szerokość 82 cm (średnica w najszerszym miejscu standu-butelki). Display wykonany został z tektury falistej EB.
Dodatkowo zastosowano listwę dolną, wykonaną z folii PET dla zabezpieczenia przed ewentualnym zawilgoceniem podstawy standu (tzw. antymop).
Zadruk cyfrowy UV.
Display podłogowy „Bulby”, czyli bąbelki w oryginalnej kształtem butelce
Funkcjonalność
Znakomita ekspozycja produktu. Łatwy i wygodny dostęp do napoju Orangina dla konsumenta nadchodzącego z każdej strony w alejce sklepu. Mocna i stabilna konstrukcja jest jednocześnie lekka, atrakcyjna wizualnie. Zastosowano zróżnicowaną średnicę półek dla podkreślenia oryginalnego kształtu.
Cechy szczególne
Stand inspirowany kultową butelką Oranginy „Bulby”. Przestrzeń do ekspozycji marki oraz walorów smakowych napoju zaprojektowano na brzegach półek. Toper na zakrętce standu-butelki umożliwia dodatkową prezentację komunikatu reklamowego.
Drugi prezentowany display to „Czarodziejska Walizka”, który promował wydanie filmu „Fantastyczne zwierzęta…” na nośniku DVD w sieci salonów Empik. Stand został zamówiony przez DEK Studio Graficzne I Galapagos. Założeniem kampanii było przywołanie bajkowo pięknych postaci i magicznych zwierząt, aby zachęcić konsumenta do zakupu. Stand pobudza wyobraźnię, przenosi do innej epoki.
„Czarodziejska Walizka”
– stand na DVD dostępny z 4 stron świata
Display wygrał Nagrodę Główną POS Stars 2018
w kategorii KIDS
Funkcjonalność i parametry standu „Czarodziejska Walizka”
Łatwy i wygodny dostęp do filmu dla konsumenta z każdej strony sklepu. Display zachęca konsumenta do podejścia i zapoznania postaci filmowych – ludzkich i zwierzęcych. Wykonanie postaci na dystansach podkreśla ten efekt wizualnie – postaci „wychodzą” do odbiorcy. Wymiary standu: 1430 x 1430 x 1750 mm (wysokość najwyższej postaci). Display wykonany z tektury falistej EB. Zadruk cyfrowy UV, błysk.
Cechy szczególne
Stand inspirowany charakterystyczną walizką bohatera filmu. Wyróżnia się w miejscu sprzedaży dzięki zastosowanej stylistyce (częściowa sepia) i oryginalnej konstrukcji. Angażująca ekspozycja prezentuje produkty na 4 strony świata, z każdej strony wita nas inny bohater i filmowe magiczne zwierzęta.
Trzeci POS, to spektakularna wyspa paletowa „Bramka” dla produktu FIFA 18 na konsolę PS4. Kreacja i produkcja dla Sony Interactive Entertainment Polska. Flagowy produkt konsola PS4 promowany był poprzez aktualizację kolejnej edycji FIFA 18. Kampania realizowana była w sieci sklepów Media Markt Saturn.
Funkcjonalność i parametry standu „Bramka”
Znakomita ekspozycja produktu i łatwa identyfikacja w sklepie przez grupę celową. Łatwy i wygodny transport, display paletowy może być dostarczony bezpośrednio z produktami do sieci i salonów sprzedaży. Oryginalna ekspozycja produktu i optymalne koszty. Wymiary: 1220 x 820 x 1600 mm. Tektura falista z nadrukiem cyfrowym, mat. Biały sznurek – siatka.
Wyspa paletowa „Bramka” dla produktu FIFA 18
na konsolę PS4
Display zdobył Wyróżnienie POS Stars 2018 w kategorii Display’e Kartonowe
Cechy szczególne
Display odwołuje się do piłkarskich emocji zarówno poprzez realistyczne odwzorowanie bramki z siatką, jak i mocny emocjonalnie wizerunek wykrzykującego Ronaldo. Ekspozycja wyróżnia wśród całej kategorii, jest widoczna w punkcie sprzedaży, budzi pozytywne skojarzenia.
Zaprezentowane w artykule materiały POS wyprodukowano w POSperita. Zobacz także: POSperita podwójnym zwycięzcą!
Konkurs na najlepsze display’e reklamowe organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwaluMarketingu.pl
Zostaw komentarz