Wyspa POS typu pop-up store została zrealizowany dla marki Chopin Vodka na wydarzenia i targi branżowe. Oficjalna premiera ekspozycji WOW na wysoki % dla marki Chopin Vodka odbła się na festiwalu “Jedz i pij Warszawo” w styczniu 2020. Tak, to zaskakujące, że wszystko jest wykonane z tektury! Elementy składowe ekspozycji to beczki i kolumna gorzelnicza. Świetna bryła. Duża dbałość o detal. Piękny miedziany odcień. Ekspozycję doceniono na targach jako bardzo efektowną, była fotografowana przez wielu uczestników i wystawców.
Celem zaprojektowanej przestrzeni reklamowej było umożliwienie nawiązania rozmów biznesowych oraz nakierowanie tematu rozmowy do kluczowej kwestii jaką dla producenta marki Chopin Vodka jest dysponowanie własną, lokalną gorzelnią oraz dbałość o wysokiej jakości składniki i proces produkcji. Czyli premiumizacja nawiązuje do najwyższych standardów jakości producenta.
Spektakularne beczki stanowią regały i zapraszają do wnętrza, gdzie czeka barman gotów na przyjęcie zamówienia.
Diplay “kolumna gorzelnicza” nawiązuje kształtem i kolorem do kolumny gorzelniczej. Miedziane rurki wystają nad tekturową kolumną symbolizują proces dystylacji. Manometry zegarowe pokazują parametry procesu destylacji. Kolumna przeznaczona jest do ustawianie pod ścianą, wówczas prezentuje się najkorzystniej .
Toper z plexi zawiera kluczowe informacje dotyczące brandu i gorzelni. Podświetlenie LED zwiększa czytelność i szlachetność standu i sprawia, że miedziane rurki pięknie błyszczą.
Materiał wykonania
Zadrukowana tektura + podswietlone LED, błyszczące, miedziane rurki
Cechy szczególne
Widoczność dzięki kolorystyce i efektownej formie. Ciekawa konstrukcja i zadruk zwracają uwagę na ekspozytor, miedziane elementy po podświetleniu połyskują ciomno-złotą barwą. Tego typu element może być wykorzytywany jako znaczący detal przy wyspach typu pop-up store.
Jako firma produkcyjna, agencja kreująca ekspozycje pop-up czy też materiały POS, uważamy, że takie detale mają znaczenie przy prezentacji firm, w szczególności, kiedy naszym celem jest pokazanie produktu premium czy wyróżnienie się na rynku. Wykonanie z tektury i uzyskanie takiego zestawu promocyjnego jest dla nas wyzwaniem i satysfakcją, jeśli efekt jest taki jak na prezentowanym materiale, ponieważ daje wymierne korzyści klientowi, w tym przypadku marce Chopin Vodka.
Nominacja do Nagrody Głównej ART of Packaging w kategorii “Materiały POS”
Spośród setek produktów zgłoszonych w Konkursie nominację do Nagrody Głównej uzyskał ekspozytor POS „Kolumna gorzelnicza” wykonany dla marki Chopin Vodka. Duma i mobilizacja do dalszej pracy dla zespołu POSperita!
Zajrzyj na profil, znajdziesz więcej informacji:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6628217949314519040/
Zobacz wideo z tą realizacją:
Zostaw komentarz