Wyspa paletowa „Uczucia” to typ ekspozycji czy materiału POS nazywany także pop-up retail. W tym przypadku okazją sprzedażową dla klienta, Ferrero są Walentynki i Dzień Matki oraz promocja marki Raffaello. Wyprodukowaliśmy więc dwa typy ekspozycji w ramach jednej linii POS dedykowanej „Uczuciom”. Oficjalna premiera ekspozycji WOW odbyła się w 2020 roku w sieci Carrefour. Wszystko jest wykonane z tektury!
Celem zaprojektowanej przestrzeni reklamowej było wywołanie emocji, uczuć oraz impulsu zakupowego, czyli aktywancja sprzedaży. Ważną rolą we współpracy klienta, producenta POS oraz agencji kreującej wizualizację i bryłę POS jest rozumienie spójności charakterystycznej dla marki, ponieważ spójność buduje wiarygodny wizerunek – w tym case study wizerunek lekkości pralinek od marki Raffaello.
W zadaniu spełniliśmy dwie role – zarówno bezpośredniego producenta jak i agencji POS implementującej rozwiązanie w punktach sprzedaży, które wcześniej zaprojektowaliśmy konstrukcyjnie i przetestowaliśmy jakościowo. Jesteśmy dumni, ponieważ rynek ocenia nas jako eksperta w niestandardowych i ciekawych bryłach POS a dodatkowo dysponujemy własnym parkiem maszynowym, więc tego typu rozwiązania tworzymy we własnym zakresie.
Materiał wykonania
Zadrukowana tektura, stadur, foam + podswietlone LED.
Cechy szczególne
Widoczność i spójność z wizerunkiem marki Raffaello.
Jako firma produkcyjna, agencja kreująca ekspozycje pop-up czy też materiały POS, uważamy, że takie detale mają znaczenie przy prezentacji firm, w szczególności, kiedy naszym celem jest pokazanie produktu premium czy wyróżnienie się na rynku. Wykonanie z tektury i uzyskanie takiego zestawu promocyjnego jest dla nas wyzwaniem i satysfakcją, jeśli efekt jest taki jak na prezentowanym materiale, ponieważ daje wymierne korzyści klientowi.
Zajrzyj na profil, znajdziesz więcej informacji:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6628217949314519040/
Zobacz wideo z tą realizacją:
Zostaw komentarz