Wystawa i konkurs POS STARS to największe wydarzenie branżowe we wrześniu w Polsce. Spektakularne produkcje POSperita w kategorii karton i tektura są zaskakujące i zwracają uwagę na wystawie. Ekspozycja DAYS GONE jest gratką nie tylko dla graczy [zobacz wideo]
Display dla SONY PS4 zaprojektowany we współpracy z SONY, wykonany przez POSperita wygrywa w konkursie POS STARS 2019 aż dwie Nagrody Główne!
Znakomita ekspozycja i łatwa identyfikacja w sklepie – zarówno gry jak i konsoli PS4. Stabilna dwustronna brama, podświetlona i migająca nazwa gry, przywołanie elementów i odwzorowanie postapokaliptycznej scenerii gry. Dobrze wyodrębnione logo PS4 PRO na charakterystycznym dla marki kolorze niebieskim.
Innym rozwiązaniem może być kontekstowo zaprezentowana brama typu „pop-up store”, który łączy to wszystko w jednym. Na przykłąd na targach czy też na eventach.
Co to jest pop-up w kontekście POS? Pop-up to sklep czy też stoisko działające w nowym miejscu na przykład w mieście, w parku, na ulicy, czasem na plaży i funkcjonuje tam tymczasowo, kilka tygodni lub nawet jeden dzień. Produkcja takiego stoiska jest możliwa także z wykorzystaniem tektury w stosunkowo dobrym, nazwijmy to optymalnym budżecie.
Wymiary
Szerokość 3000mm x wysokość 1850mm x głębokość 1100mm
Materiał wykonania
Display wykonany z tektury falistej EB w technologii zadruku UV. Do pachołków dołączone migające odblaski.
Cechy szczególne
Oryginalna i przewrotna idea. Brama zaprasza, a żółte pachołki symbolicznie ograniczają dostęp do świata gry, który jest spustoszony przez tajemniczy wirus. Bohater i jego motocykl czekają na gracza. Ekspozycja wyróżnia się wśród całej kategorii – jest klimatyczna i widoczna w punkcie sprzedaży.
Informacje na temat kampanii
Konsola PS4 PRO jako flagowy produkt SONY promowana jest w tej kampanii poprzez premierę nowej odsłony przygodowej gry akcji Days Gone. Kampania realizowana w sieci sklepów NEONET, RTV Euro AGD oraz Media Markt Saturn w Polsce i na rynkach zagranicznych.
Sukces na POS STARS 2019
Nagroda Główna w kategorii Najlepszy display z kartonu oraz Nagroda Główna w kategorii Rozrywka. Konkurs na najlepsze display’e reklamowe organizowany jest od 2009 roku przez OOH magazine w ramach FestiwaluMarketingu.pl
Wideo relacja – zwycięskie display’e POS STARS 2019
Zostaw komentarz