Żółto-czarny TIR zagościł wraz z marką Prestone i Prestone Command w konkursie POS STARS i wywołał efekt WOW. Kategoria chemia MOTO jest naszym codziennym wyzwaniem dla POSów z tektury, ponieważ a) lubimy wyzwania i b) potrafimy robić bardzo dobre i wytrzymałe konstrukcje, które są spektakularne i ciekawe.
Display z założenia ma prezentować w hipermarketach całą gamę produktów chemii motoryzacyjnej pod marką Prestone. Kluczowa jest pojemność standu, kolorystyka oraz nawiązanie do wizualizacji tira. Duże zatowarowanie pozwala na kompletną ekspozycję bez konieczności częstego uzupełniania towaru. Innym rozwiązaniem może być kontekstowo zaprezentowany tir typu „pop-up store” czy pop up retail, który łączy to wszystko w jednym.
Pop-up to sklep czy też stoisko działające w nowym miejscu na przykład w mieście, w parku, na ulicy, czasem na plaży i funkcjonuje tam tymczasowo, kilka tygodni lub nawet jeden dzień. Produkcja takiego stoiska jest możliwa także z wykorzystaniem tektury w stosunkowo dobrym, nazwijmy to optymalnym budżecie.
Wymiary
Szerokość 5000 mm x głębokość 800 mm x wysokość 1400 mm
Materiał wykonania
Display wykonany z tektury falistej EB w technologii druku UV.
Cechy szczególne
Widoczność dzięki kolorystyce i efektownej formie. Ciekawa konstrukcja i zadruk zwracają uwagę na ekspozytor, tak jak działa tuning w branży moto – efekt ryflowanej blachy, ciekawe dodatki, efektownie wykończony tył. Zastosowany duo kolor buduje znajomość kodu kolorystycznego marki.
Informacje na temat kampanii
Koncept display’a został zrealizowany dla marki Prestone – światowego lidera płynów chłodniczych. Celem kampanii jest rozszerzenie rodziny produktów pod marką parasolową i wdrożenie produktu Prestone COMMAND HEAVY DUTY w nowym opakowaniu w kolorystyce czarno-żółtej.
Zwycięstwo, Nagroda Główna dla TIRa w kategorii MOTO
Wideo relacja – zwycięskie projekty POS STARS 2019
Zostaw komentarz