Nie domaga się podwyżek, nie choruje, nie przedłuża przerw na lunch… To human stand – idealny pracownik! Z wielu powodów warto postawić na taką właśnie formę reklamy. Zobacz dlaczego.
Każdy pracujący w handlu marzy o idealnym pracowniku, który byłby zawsze na stanowisku, nie chorował, a wreszcie był bardzo skutecznym sprzedawcą o nienagannej prezencji. Dobra wiadomość brzmi: to możliwe! Wystarczy zatrudnić human standa.
Ta przybierająca kształt ludzkiej sylwetki forma reklamy ma właściwie same zalety. Oto niektóre z nich:
- od razu przykuwa uwagę ciekawą formą graficzną
- jest niedroga w wykonaniu
- nie sprawia problemów w transporcie i pozwala na nim zaoszczędzić – jako że jest lekka i płaska, łatwo ją zapakować i przetransportować w dowolne miejsce
- jej forma i waga pozwala również zaoszczędzić na miejscu jej przechowywania: nie potrzeba do tego żadnych specjalnych magazynów
- jest przyjazna środowisku: human standy najczęściej wykonuje się z różnych rodzajów tektury czy kartonu, które mogą być poddane recyclingowi
- niezastąpiona w budowaniu atrakcyjnego, profesjonalnego wizerunku firmy (do grafiki umieszczonej na human standach można dodać logo firmy lub dowolny napis, itp.)
- świetnie nadaje się zarówno do specjalnych akcji promocyjnych jak i do codziennej sprzedaży
- jest wytrzymała i kosztuje mniej niż standy wykonane z tworzyw sztucznych
- łatwa w obsłudze – można ją łatwo rozstawić i zebrać, gdy przyjdzie potrzeba
- human stand skutecznie wspiera sprzedaż
- jest zawsze obecna w ustalonym miejscu sprzedaży.
Nie trzeba się martwić o trwałość human standów. Mają one stabilną podporę oraz estetyczny wygląd, a ich kształt jest uzależniony od fantazji klienta.
Human standy bardzo dobrze prezentują się z tektury. Nie trzeba więc przepłacać. Jednak w miejscach gdzie mogą być narażone np. na wilgoć, warto pomyśleć o odpornym materiale takim jak polipropylen komorowy czy dibond, a nawet HIPS.
W celu uzyskania efektu błysku nie trzeba też laminować. Wystarczy zastosować tusze UV bezpośrednio na materiale.
A gdzie najlepiej stosować tę formę reklamy? Pole jest w zasadzie nieograniczone. Human standy świetnie sprawdzą się w różnych obiektach handlowych, sklepach usytuowanych przy głównych ulicach gdzie od razu rzucą się w oczy, ale też w supermarketach, sklepach ogólnospożywczych, handlu detalicznym, na rozmaitych eventach, czy w zakładach usytuowanych w podwórzu, o których mogą informować i wskazywać do nich miejsce. To ta forma reklamy, która poprzez swoją wyrazistość i atrakcyjność od razu przemawia do odbiorcy, prezentując mu np. wybrane produkty. No i oczywiście będzie zawsze na posterunku, gotowa/y do działania!
Zostaw komentarz