STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

POS na wolnym powietrzu

dodano: 2017-06-21, autor: Ewa Studniarek
ciekawe posy
UDOSTĘPNIJ

Choć materiały POS często kojarzą się głównie z displayami, czy ekspozytorami w sklepowych alejkach, nie występują wyłącznie w punktach sprzedaży. Jakie formy promocji produktu bądź samego sklepu można znaleźć poza budynkiem sklepu?

Wielkoformatowe banery, citilighty, humanoidy lub potykacze to zewnętrzne materiały POS, które doskonale przykuwają uwagę. Umieszczone tuż przy wejściu do sklepu, marketu bądź jakiegokolwiek punktu sprzedaży, zachęcają kupujących do wstąpienia do środka. Można je stosować zarówno w celach brandingowych, promując na nich własną markę, jak i po to, by przedstawić przechodzącym obok sklepu klientom najnowszą ofertę promocyjną. Zewnętrzne materiały POS w postaci potykaczy wykorzystują m.in. drogerie np. Rossmann, czy sieci marketów elektronicznych tj. Media Expert. Z kolei sieć sklepów Lidl o najciekawszych ofertach informuje klientów wykorzystując m.in. wielkoformatowe banery tuż przy wejściu do sklepu.

 

Dobrze wyklejone

Popularnym rozwiązaniem, tym razem nieco na pograniczu wewnętrznych i zewnętrznych materiałów POS, są naklejki wielkoformatowe. Takie rozwiązanie pozwoli skutecznie obrandować budynek, a także poinformować klientów o godzinach otwarcia sklepu, czy zachęcić go do wejścia. Tego rodzaju materiały wspierające sprzedaż chętnie wykorzystuje sieć marketów Media Expert. Jak widać na jej przykładzie – naklejki wielkoformatowe można aplikować zarówno na drzwiach, w oknach, jak i na podłodze. O przykładach ich kreatywnego wykorzystania pisaliśmy w poprzednich postach. Np. tu: http://blog.posperita.pl/4604-lepki-pos-czyli-dlaczego-warto-wykorzystac-naklejki – być może znajdziecie tam inspirację?

 

Raz na wozie…

Ciekawą, a zarazem niestandardową formą promocji jest też reklama na wózkach sklepowych. Zazwyczaj są one obradowane, a dla wygody przechowywane w wiatach blisko wejścia do sklepu. Nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystać np. poręcz wózka to prezentacji najlepszych okazji tygodnia. Popularne są również ramki przytwierdzane do boków sklepowych koszyków, w których można umieścić informację o bieżącej ofercie.

 

Co z materiałem?

Wśród materiałów POS promujących i eksponujących towary w punktach sprzedaży, największą popularnością wciąż cieszą się rozwiązania tekturowe. Materiały wspierające sprzedaż umieszczane na zewnątrz narażone są jednak na szereg czynników, które negatywnie mogą wpływać na ich stan, takich jak warunki atmosferyczne, intensywne promieniowanie słoneczne czy wilgoć, dlatego takie materiały powinny być wykonane z bardzo trwałych i wytrzymałych materiałów. Do ich produkcji najlepiej wykorzystać zatem tworzywa. Świetnie sprawdzą się tu spienione PVC, Stadur, Dibond, Hips czy np. polipropylen kanalikowy. O zaletach stosowania  tych substratów szerzej pisaliśmy już w osobnym poście, dlatego serdecznie zachęcamy do lektury!

 

Przyciągnij wyglądem…

Jak widać POS-y na zewnątrz mają wiele funkcji. Nie tylko promują samą markę czy produkty, ale także zachęcają klienta do odwiedzenia punktu sprzedaży i informują go o najciekawszych ofertach. Warto zwrócić uwagę na to, by wasz sklep również z zewnątrz wywierał na klientach pozytywne wrażenie i zachęcał ich do regularnych zakupów. Poszukujecie pomysłów na promocję na zewnątrz? Skontaktujcie się z nami: http://posperita.pl/contact



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI