STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

Zasypany POS, czyli kosze zasypowe

dodano: 2017-05-24, autor: Ewa Studniarek
kosze zasypowe
UDOSTĘPNIJ

Chociaż kosze zasypowe to jedne z bardziej wszechstronnych materiałów POS, bywają niedoceniane. Choć prezentują się dość niepozornie, pozwalają w opłacalny sposób eksponować towary impulsowe oraz artykuły trudne do ułożenia na półkach. Właściwie wykorzystane umożliwiają wzrost sprzedaży eksponowanych za ich pomocą towarów. W dzisiejszym poście dzielimy się z wami najbardziej skutecznymi sposobami wykorzystania koszy zasypowych w punkcie sprzedaży.

Efektywnie wykorzystane kosze zasypowe pozwolą Ci skutecznie wyeksponować różnego rodzaju produkty w taki sposób, by klient bez problemu je dostrzegł. Tego rodzaju POS-y stanowią świetne rozwiązanie praktycznie dla wszystkich artykułów. Za ich pomocą można eksponować kosmetyki, buty, artykuły szkolne, owoce i warzywa, słodycze, a także towary impulsowe czy produkty sezonowe, które najlepiej sprzedają się w konkretnym okresie roku. Z tego względu stanowią idealne rozwiązanie do wdrożenia np. przed świętami Bożego Narodzenia, gdy miejsca na półkach jest niewiele, a asortyment znacząco się poszerza.

 

 

Elastyczne rozwiązanie

Istnieje wiele rodzajów koszy zasypowych, dzięki czemu z łatwością znajdziesz wariant najlepiej dopasowany do potrzeb twojego punktu sprzedaży. Do zalet takich materiałów można zaliczyć nie tylko wszechstronność, ale także przenośność. Opakowania lub produkty trudne do rozłożenia na sklepowych regałach często umieszczane są na paletach. Jednak takie rozwiązanie zdecydowanie utrudnia zmianę ekspozycji – palety są duże, ciężkie i trudno nimi manewrować, zwłaszcza w niewielkich punktach sprzedaży. Kosze zasypowe stanowią tu idealną alternatywę. Wykonujemy je najczęściej z tektury. Są lekkie i łatwo je przemieścić, dzięki czemu zmiana ekspozycji nie będzie stanowiła najmniejszego problemu.  
Wykorzystując do prezentacji produktów kosze zasypowe, należy pamiętać o tym, by opatrzyć je ceną. Większość klientów nie zdecyduje się na zakup towaru nie wiedząc, ile muszą za niego zapłacić. Dlatego kosze zasypowe warto wyposażyć w cenówki lub umieścić nad nimi hangery informujące o cenie.

 

Impulsy i cross-merchandising

Według badania „Efektywność displayów spożywczych” przeprowadzonego przez brytyjski oddział POPAI, kosze zasypowe idealnie nadają się do eksponowania artykułów objętych promocją, towarów impulsowych oraz rozmieszczania produktów zgodnie z zasadą cross-merchandisingu. Wyniki badania wykazały, że zawartość tego rodzaju materiałów POS wzbudza zainteresowanie konsumentów i kojarzy im się z dobrą okazją cenową, a dzięki temu zwiększa przeciętną wartość ich koszyka zakupowego, nakłaniając do kupna większej ilości towarów. Według danych zgromadzonych przez POPAI UK nawet klienci, którzy przychodzili do sklepu z listą zakupów decydowali się na okazjonalny zakup produktów eksponowanych za pomocą koszy zasypowych.

Nadal zastanawiasz się nad wdrożeniem tego rozwiązania w swoim punkcie sprzedaży? Nie zwlekaj! Zdaj się na nasze pomysły! Zobacz niektóre nasze realizacje tu: http://www.posperita.pl/showcase.

 



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI