STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

Display w delegacji. Jak wykorzystać materiały POS podczas targów?

dodano: 2017-10-18, autor: Ewa Studniarek
materiały pos
UDOSTĘPNIJ

Targi i wystawy to dobre miejsce, żeby zaprezentować szerszej publiczności nowe rozwiązania oraz innowacje oferowane przez Twoją firmę, a także by zdobyć nowych klientów. Kluczową sprawą podczas takich wydarzeń jest aranżacja targowej przestrzeni. Przy takiej okazji warto wykorzystać także materiały POS. W jaki sposób?

Wystawy i targi to okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych i popularyzowania działalności swojej marki. Konkurencja jest zazwyczaj duża, dlatego by odnieść sukces podczas tego rodzaju wydarzeń, należy jednak wyróżnić się spośród wszystkich uczestników. Z pomocą przychodzą nam materiały POS.

Nie tylko w sklepie!

Materiały wspierające sprzedaż z założenia służą do promocji nowych produktów. Mają przyciągać uwagę klientów i zachęcać ich do kupna lub wypróbowania towaru. Choć zazwyczaj kojarzą nam się głównie ze sklepami wielkopowierzchniowymi, displaye, banery, plakaty, stojaki na ulotki, potykacze, czy hangery z powodzeniem można wykorzystać także podczas targów. Ze względu na mobilność oraz łatwość montażu i demontażu stanowią one niezwykle praktyczne rozwiązania dla tego rodzaju wydarzeń.

Kluczowa pozycja

Biorąc pod uwagę skalę imprez targowych i ogromną ilość produktów prezentowanych podczas imprez, kluczową kwestią jest właściwe rozmieszczenie materiałów POS. Displaye i stojaki z ofertami powinny stać w widocznych i uczęszczanych częściach hali targowej, tak by rzucały się w oczy zwiedzającym. Co ważne, podczas targów wcale nie muszą znajdować się tylko i wyłącznie w okolicy twojego stoiska. Warto rozstawić je także przy punktach informacyjnych, wejściach lub wyjściach hali targowej – oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem. Dobrym pomysłem jest również regularny obchód ekspozycji. Zwróć uwagę na to, które miejsca w hali targowej cieszą się największą popularnością wśród zwiedzających i – jeśli to możliwe – umieść tam display lub ekspozytor prezentujący twoją ofertę. Możesz tez wykorzystać materiały POS, tj. materiały podwieszane, potykacze lub naklejki podłogowe jako element nawigacji, prowadzący do twojej zarezerwowanej powierzchni.

Wyróżnij się

Prawidłowo wykorzystane materiały POS podczas targów wyróżnią twoje stoiska wśród innych. Dlatego warto na nie postawić. Wypróbuj też  intensywny kolor, ciekawą formę lub humorystyczny przekaz. Dobrym pomysłem jest wykorzystanie potykaczy z wydrukowanymi chwytliwymi hasłami w rodzaju tzw. trigger-ów zachęcającymi do odwiedzenia twojego stoiska. Postaw też na rozwiązania interaktywne. Stand wyposażony w tablet lub iPad, ekrany LED, aplikacja stworzona specjalnie na potrzeby targów – to rozwiązania angażujące zwiedzających, które sprawią, że twoja marka zapadnie im w pamięć!

Chciałbyś wykorzystać materiały POS podczas kolejnych targów, ale nie masz pomysłu? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy ci dobrać optymalne rozwiązania: http://www.posperita.pl/contact

 



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI