STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

POS. POMYSŁY ZE ŚWIATA cz. 2

Sympatyczny przykład sezonowego displaya. Choć bałwanki nie mają zbyt wiele wspólnego z marką Tic-Tac – chyba, że mają nawiązywać do „mroźnej świeżości”, jaką dają pastylki – w okresie świątecznym z pewnością się sprawdzą, przyciągając wzrok wyczekujących Bożego Narodzenia konsumentów. Konstrukcja z tektury pozwala sprytnie wyeksponować kilkadziesiąt opakowań różnych wariantów smakowych popularnych pastylek. Wąski format pozwala z kolei na umieszczenie displaya w dowolnym miejscu.

 

Marka Absolut również wychodzi z założenia, że prostota i minimalizm to jest to! Ekspozytor prezentujący wódkę Absolut ma kształt charakterystycznej dla niej butelki. Dzięki otwartej konstrukcji zapewnia konsumentom dostęp do towaru z każdej strony, co sprawia, że można go ustawić pośrodku alejki sklepowej. Jedynym ekstrawaganckim elementem konstrukcji jest oświetlenie, które sprawia, że display genialne prezentuje się w ciemności.

 

Wyjątkowe materiały POS wykorzystuje w promocji swoich produktów winiarnia Talus. Trunki spod skrzydeł tej marki prezentowane są w sklepach za pomocą kartonowego displaya w formie okrętu. Ma on nawiązywać do dawnych czasów i metod transportu, które wówczas stosowano. Butelki wina ustawione są na „pokładzie” ekspozytora, dzięki czemu w atrakcyjny i zwracający uwagę sposób prezentuje on produkty. Reklamę produktu stanowią również „żagle” kartonowego okrętu, dzięki którym już z daleka konsument ma szansę zobaczyć, jaki produkt znajduje się na półkach displaya.


BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI