STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

Interaktywne rozwiązania w przestrzeni galerii handlowej.

dodano: 2016-08-24, autor: Ewa Studniarek
interaktywne rozwiązania
UDOSTĘPNIJ

Materiały POS to stały element przestrzeni centrów handlowych. Potykacze przed restauracjami, standy i shelflinery w drogeriach, hangery informujące o wyprzedaży w sklepach odzieżowych, czy naklejki podłogowe sugerujące konsumentowi dokąd ma się udać. Wszak w tak ogromnych skupiskach sklepów, restauracji i punktów sprzedaży, jakie stanowią centra handlowe nie trudno się zgubić! Dlatego dziś materiały point of sale służą już nie tylko wsparciu sprzedaży. Pomagają także konsumentowi lepiej orientować się w otaczającej go sklepowej przestrzeni. Pozostając w temacie trendów technologicznych wśród materiałów POS, zwrócimy dziś uwagę na interaktywne rozwiązania dla galerii handlowych.

 

Galeria ma być przede wszystkim przestrzenią przyjazną klientowi. Nie lada wyzwanie stanowi zaprojektowanie tej przestrzeni tak, by klient szybko i łatwo mógł w niej odnaleźć sklep, do którego zamierza się udać. Aby ułatwić mu poruszanie się po obiekcie, a także pomóc szybko odszukać pożądany punkt sprzedaży, niezbędne jest odpowiednie wsparcie. Choć hangery, bannery i naklejki podłogowe spełniają w tym zakresie swoje zdanie, dziś warto zainwestować także w interaktywne rozwiązania. Najpopularniejszym z nich są obecnie lokalizatory.

Lokalizator – czyli co? 

Lokalizatory to urządzenia stanowiące interaktywną alternatywę dla tradycyjnych map, czy informatorów. Wyposażone są w duży dotykowy ekran, na którym klient galerii może łatwo i szybko uzyskać informacje na temat swojego położenia, lokalizacji sklepu, którego poszukuje, a także wybrać najbardziej optymalny sposób dotarcia do celu. Mapy systemowe lokalizatorów często posiadają również dodatkowe funkcje – niektóre z nich pozwalają np. na wyszukanie ofert promocyjnych lub miejsc parkingowych.

Interaktywny sprzymierzeniec

Dziś lokalizatory stały się w zasadzie standardem wyposażenia nowoczesnych galerii handlowych. Takie interaktywne rozwiązania mogą również stanowić nieocenioną pomoc dla osób niepełnosprawnych, umożliwiając im wyszukanie trasy bez barier architektonicznych. 
Gdzie umieszczać tego typu urządzenia? Podobnie jak materiały POS, najlepiej w strategicznych punktach galerii: przy wejściach, food courtach czy w pobliżu toalet.
Choć piszemy o nich w kontekście galerii handlowych, lokalizatory to urządzenia przydatne także w wielu innych miejscach publicznych. Z powodzeniem można je wykorzystywać np. w hotelach – by w łatwy sposób wskazać gościowi drogę do pokoju, restauracji lub strefy SPA, czy w muzeach, a nawet w siedzibach dużych firm, ułatwiając zainteresowanym dotarcie do poszczególnych działów lub pracowników.

Nowoczesność a tradycja

Pod względem ergonomii i wygody w użytkowaniu, urządzenia te stanowią niezbędny element wyposażenia galerii. Dzięki prostemu interfejsowi i intuicyjnemu działaniu, każdy konsument, niezależnie od wieku, może z nich z powodzeniem korzystać. Do tego wraz z tradycyjnymi materiałami POS stanowią optymalny komplet narzędzi do oznakowania przestrzeni galerii handlowych. A galerię ciekawych rozwiązań zobaczysz tu.



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI