STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

Naklejki podłogowe. Uwaga - klient patrzy pod nogi!

dodano: 2016-03-18, autor: Michał Fijałkowski
naklejki podłogowe
UDOSTĘPNIJ

W zamieszaniu, które często panuje w ogromnych centrach handlowych i hipermarketach łatwo się zagubić. Konsument, który chce kupić konkretny produkt potrzebuje wyraźnej informacji, gdzie w sklepie może go łatwo znaleźć. „POS-owych” oznaczeń jest wiele. Dziś zwracamy szczególną uwagę na naklejki podłogowe.

Aplikacje podłogowe stanowią jedną z najbardziej nowoczesnych metod reklamy w punkcie sprzedaży. Oprócz tego ułatwiają poruszanie się po sklepach. O innych ciekawych rozwiązaniach komunikacyjnych pisaliśmy wcześniej. Też zerknijcie.

Warto wykorzystać każdą powierzchnię reklamową, dlatego też naklejki podłogowe zdobywają coraz większą popularność. Nie zabierają wiele miejsca, uatrakcyjniają czasem mało estetyczne podłogi, a jednocześnie pełnią funkcję nawigacyjną. Tego typu materiały POS posiadają bardzo szeroki wachlarz zalet. Mogą one mieć najróżniejsze formaty i kształty. W supermarketach bądź centrach handlowych klienci najczęściej napotykają różnego rodzaju strzałki, kleksy, stopy, bądź figury geometryczne. Warto tez pomyśleć o personalizowaniu takich materiałów. Jeszcze bardziej przyciągną uwagę, ponieważ wciąż dla wielu klientów zabieg personalizacji i precyzyjnego dotarcia stanowi nowość.

Naklejki podłogowe najczęściej drukowane są na samoprzylepnej folii pokrytej antypoślizgowym laminatem. Takie rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo konsumentom robiącym zakupy, ale również znacząco zwiększa trwałość nalepek. Dzięki temu bardziej odporne są na zmywanie, ścieranie i nawet trudne warunki atmosferyczne jeśli umieszczone są na zewnątrz. Ich ogromnym plusem jest również fakt, że można je umieszczać na różnego rodzaju powierzchniach – zarówno gładkich, jak i twardych czy chropawych, np. na asfalcie, chodniku, czy schodach.

 

 

Na co  zwracać uwagę decydując się na naklejki podłogowe? Warto przede wszystkim zastanowić się nad tym, na jak długo będą zaaplikowane. Należy pamiętać, że standardowe naklejki podłogowe w hipermarketach mają znacznie krótszy okres ekspozycji i szybciej narażone są na zniszczenia ze względu np. na dużą liczbę klientów z wózkami zakupowymi niż np.  w miejscach mniej uczęszczanych  

Trwałość naklejek zależy od wielu czynników m.in. od użytej folii, laminatu, warunków w jakich folia jest aplikowana, uszkodzeń mechanicznych na jakie może być narażona, ale przede wszystkim od podłoża. W celu zabezpieczenia przed podchodzeniem wody pod naklejkę, można je przygotować z tak zwanym marginesem (kiedy laminat wystaje poza naklejkę). Zalecane jest to szczególnie w przypadku centrów handlowych.

Zachęcamy zatem do przetestowania takiej formy reklamy oraz do personalizowania naklejek w celu mocniejszego przekazu. Zresztą - najlepiej wypróbować!



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI