STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

Od A do Z. Kompleksowa oferta POS.

dodano: 2015-11-04, autor: Michał Fijałkowski
oferta pos
UDOSTĘPNIJ

Kiedy myślimy o drukarniach i o tym jakie prace się w nich wykonuje, to pierwsze, co nam przychodzi na myśl, to tylko i wyłącznie druk, a więc przenoszenie plików komputerowych na papier, karton, tekturę i inne substraty.

Większość z nas co najwyżej pomyśli jeszcze o złożeniu np. gazet czy książek. W dzisiejszych czasach wygląda to już jednak trochę inaczej, a drukarnie prześcigają się w oferowaniu swoim klientom coraz nowszych i ciekawszych usług. Okazuje się, że jeśli chcemy stworzyć materiały POS, to dobra drukarnia może nam pomóc już na etapie projektu, a nie dopiero wtedy, kiedy stworzony będzie plik gotowy do druku. Kompleksowa obsługa poligraficzna i oferta pos, bo właśnie o tym mówimy, to współpraca z klientem, od momentu, kiedy pojawi się on w drukarni z pomysłem, do chwili, kiedy nie tylko otrzyma gotową realizację, ale również będzie mógł liczyć na wsparcie przy np. zatowarowaniu stojaków, montażu poszczególnych elementów POS w setkach lokalizacji jednocześnie, czy na aplikacje ułatwiające zaplanowanie, przeprowadzenie, czy zbadanie efektów po zakończonej kampanii.

Każda drukarnia dysponuje odpowiednim parkiem maszynowym. Doświadczeni pracownicy doradzą, na którą technologię się zdecydować, aby jak najlepiej, ale również optymalnie (jeśli chodzi o koszty) skorzystać z możliwości jakie prezentuje dana oferta POS.

Display a projekt

Jak wiadomo, każdy projekt zaczyna się od pomysłu. Niestety, u bardzo wielu osób schody zaczynają się już w momencie, kiedy chcą przenieść ten pomysł na papier lub monitor komputera. Nie znają programów graficznych, które pomogą zwizualizować nasze wyobrażenia, nie potrafią szkicować odręcznie na tyle, aby rysunek odzwierciedlał to, co mają w głowach. Dlatego też wybierając drukarnię, która ma przygotować nasze materiały POS, warto zwrócić uwagę, czy oferuje ona również usługi doświadczonych grafików. Oczywistym jest, że nasze pomysły często mogą być ciężkie w realizacji, ponieważ np. technologia nie pozwala jeszcze na wykonanie tego, co sobie wymyśliliśmy. Niemniej jednak warto, żeby powiedziały nam o tym osoby doświadczone i doradziły, jak można nasz projekt zmodyfikować, aby nadal był funkcjonalny, ale możliwy do zrealizowania. Aby doradziły również jak np. przygotować pliki do druku po naniesieniu grafiki na wykrojnik. Wiele drukarni dysponuje własnymi studiami konstrukcyjnymi, dzięki czemu stworzenie materiałów POS, które będą dedykowane konkretnemu klientowi, nie stanowi żadnego problemu.

Standy, wobblery, naklejki - a różnorodność druku

Aby materiał POS mógł efektownie się prezentować, konieczny jest wybór odpowiedniego podłoża oraz technologii druku. Drukarnie coraz częściej pomagają również w tym zakresie, ponieważ klient jako laik w branży poligraficznej nie ma obowiązku wiedzieć, że druk solwentowy powinno stosować się tylko do zewnętrznych aplikacji, a druk UV sprawi, że łatwo i szybko będziemy mogli personalizować np. shelfstoppery. To samo dotyczy podłoży – pracownicy drukarni oferującej kompleksowe usługi doradzą nam, jak sprawić, żeby wydruk był matowy, błyszczący, czy trwalszy oraz na jakim substracie wydrukować np. wobbler, aby ładnie się „kiwał”. Co więcej, pracownicy drukarni wiedzą, jakim sprzętem dysponują, a więc dopasują projekt POS do technicznych możliwości, jakie mają do dyspozycji. Oni również poinformują, czy najlepszym wyborem będzie druk UV, lateksowy, solwentowy, czy offsetowy. Klient przecież nie musi posiadać szczegółowej technicznej wiedzy w tym zakresie.

Druk POS a kampania reklamowa

W dobrych drukarniach zatrudnieni są specjaliści, dysponujący wiedzą z zakresu brandingu, merchandisingu i marketingu, którzy pomogą klientowi zaplanować kampanie POS. Na dobrą współpracę i komunikację z drukarnią składa się wiele elementów, począwszy od tego, jaką rolę powinny pełnić materiały POS (rodzaj, przekaz), przez to gdzie powinny być umiejscowione, aby jak najbardziej oddziaływały na klienta, kończąc na tym, w jaki sposób produkty powinny być zatowarowane, spakowane i przetransportowane. Tak więc należy wziąć pod uwagę organizację całego łańcucha logistycznego. Doświadczeni pracownicy doradzą również, jakie materiały POS powinniśmy wybrać, aby „nie przesadzić” i gdzie najlepiej je umieszczać. Często wydaje nam się, że im więcej, tym lepiej. Nie zawsze jest to jednak dobra droga, ponieważ przecież nie chcemy, aby nasi klienci poczuli się "osaczeni".

Wybierając drukarnię warto zorientować się, czy oferuje ona również usługi dodatkowe, np. wsparcie IT, czy posiada narzędzia ułatwiające przeprowadzenie kampanii. Są drukarnie, które takie narzędzia oferują swoim klientom zupełnie gratis.

Obsługę poligraficzną oferuje coraz więcej firm, co zwiększa konkurencyjność na rynku. Wybierając drukarnię warto więc zastanowić się, jakie są nasze potrzeby i kto będzie w stanie je najszybciej i najlepiej zrealizować. Warto rozejrzeć się za drukarnią, która szybko i kompleksowo rozwiąże nasze problemy. Kolejny nasz post już niebawem!

 

 



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI