STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

Human stand - pracownik idealny

dodano: 2015-09-03, autor: Michał Fijałkowski
human stand
UDOSTĘPNIJ

Nie domaga się podwyżek, nie choruje, nie przedłuża przerw na lunch... To human stand - idealny pracownik! Z wielu powodów warto postawić na taką właśnie formę reklamy. Zobacz dlaczego.

Każdy pracujący w handlu marzy o idealnym pracowniku, który byłby zawsze na stanowisku, nie chorował, a wreszcie był bardzo skutecznym sprzedawcą o nienagannej prezencji. Dobra wiadomość brzmi: to możliwe! Wystarczy zatrudnić human standa.

Ta przybierająca kształt ludzkiej sylwetki forma reklamy ma właściwie same zalety. Oto niektóre z nich:

  • od razu przykuwa uwagę ciekawą formą graficzną
  • jest niedroga w wykonaniu
  • nie sprawia problemów w transporcie i pozwala na nim zaoszczędzić – jako że jest lekka i płaska, łatwo ją zapakować i przetransportować w dowolne miejsce
  • jej forma i waga pozwala również zaoszczędzić na miejscu jej przechowywania: nie potrzeba do tego żadnych specjalnych magazynów
  • jest przyjazna środowisku: human standy najczęściej wykonuje się z różnych rodzajów tektury czy kartonu, które mogą być poddane recyclingowi
  • niezastąpiona w budowaniu atrakcyjnego, profesjonalnego wizerunku firmy (do grafiki umieszczonej na human standach można dodać logo firmy lub dowolny napis, itp.)
  • świetnie nadaje się zarówno do specjalnych akcji promocyjnych jak i do codziennej sprzedaży
  • jest wytrzymała i kosztuje mniej niż standy wykonane z tworzyw sztucznych
  • łatwa w obsłudze – można ją łatwo rozstawić i zebrać, gdy przyjdzie potrzeba
  • human stand skutecznie wspiera sprzedaż
  • jest zawsze obecna w ustalonym miejscu sprzedaży.

Nie trzeba się martwić o trwałość human standów. Mają one stabilną podporę oraz estetyczny wygląd, a ich kształt jest uzależniony od fantazji klienta.

Human standy bardzo dobrze prezentują się z tektury. Nie trzeba więc przepłacać. Jednak w miejscach gdzie mogą być narażone np. na wilgoć, warto pomyśleć o odpornym materiale takim jak polipropylen komorowy czy dibond, a nawet HIPS.

W celu uzyskania efektu błysku nie trzeba też laminować. Wystarczy zastosować tusze UV bezpośrednio na materiale.

A gdzie najlepiej stosować tę formę reklamy? Pole jest w zasadzie nieograniczone. Human standy świetnie sprawdzą się w różnych obiektach handlowych, sklepach usytuowanych przy głównych ulicach gdzie od razu rzucą się w oczy, ale też w supermarketach, sklepach ogólnospożywczych, handlu detalicznym, na rozmaitych eventach, czy w zakładach usytuowanych w podwórzu, o których mogą informować i wskazywać do nich miejsce. To ta forma reklamy, która poprzez swoją wyrazistość i atrakcyjność od razu przemawia do odbiorcy, prezentując mu np. wybrane produkty. No i oczywiście będzie zawsze na posterunku, gotowa/y do działania!



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI