STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

Zaaranżuj okno – oklejanie witryn sposobem na promocję.

dodano: 2016-02-03, autor: Michał Fijałkowski
oklejanie witryn
UDOSTĘPNIJ

O innego rodzaju witrynach pisaliśmy we wcześniejszych postach. Dziś skupimy się na aranżacji okien sklepowych, jako jednej z najpowszechniejszych i najważniejszych form reklamy. Bardzo ważne, by była przemyślana. A możliwości aranżacji jest bardzo wiele. Poniżej szybki przegląd.

Witryna sklepowa - mówiąc żartobliwie – jest trudna do przeoczenia. Estetyczna, dobrze zaprojektowana informuje o specyfice i zaopatrzeniu sklepu, o promocjach, a nawet kształtuje gust klienta. Największą jednak chyba jej zaletą jest to, że oferuje bezpośredni kontakt z ofertą. A to w prostej linii przekłada się na kupno. Zbadano, że proces decyzyjny trwa bardzo krótko – zaledwie 3-8 sekund. W połączeniu z innymi danymi wynikającymi z badań rynku – dowodzącymi, że sklepowe materiały reklamowe podnoszą sprzedaż aż o 35% - widać, jak ważne jest, by oklejanie witryn było częścią procesu sprzedażowego. Jest to jedna z najbardziej polecanych i najskuteczniejszych form reklamy zewnętrznej. Dlaczego? Po pierwsze są ekonomiczne – ponosimy tylko jednorazowy koszt ich wykonania. Poza tym dzięki swoim rozmiarom (duży format) i wyjątkowej estetyce wykonania zdecydowanie trafią do klienta. Sprawdzą się we wszystkich typach zakładów usługowych – sklepach, bankach, SPA, punktach gastronomicznych, placówkach medycznych, aptekach, czy klubach fitness. I to zarówno wtedy, gdy chcemy mieć trwalszą ekspozycję oraz gdy albo przede wszystkim kiedy poszukujemy okresowej reklamy promocyjnej np. cotygodniowe promocje w sieci sklepów spożywczych, limitowana oferta w banku, nowe smaki w pizzerii, czy zniżki w aptece.

Kiedy już zdecydowaliśmy się w ten sposób zaaranżować witrynę sklepową, będziemy musieli podjąć decyzję co do materiału. Jest z czego wybierać – na rynku istnieje wiele rodzajów folii (przezroczyste, matowe, błyszczące, jednostronnie przepuszczające światło, itp.) o różnym przeznaczeniu. Co więcej: z folii można wycinać dowolne kształty. Oto krótki przegląd ich możliwości:

  • Folia monomeryczna, tzw. MONO (inaczej folia okienna pełna) – charakteryzuje się wydrukiem wysokiej jakości, z detalicznym oddaniem kolorów i szczegółów, prostą aplikacją i doskonałą przyczepnością do powierzchni typu szkło, czy blacha. Jej kilkuletnia (1-2) odporność na działanie czynników atmosferycznych sprawia, że polecana jest do krótko i średniookresowych ekspozycji. Jest to folia z grupy tzw. ekonomicznych.

  • Folia polimeryczna – zapewnia doskonałą jakość druku (wysokie nasycenie kolorów), a przy tym jest bardziej wytrzymała, więc poleca się ją do zastosowań na dłuższy okres. Daje się delikatnie formować na lekko obłych powierzchniach. Ma zastosowanie wszędzie tam gdzie folia monomeryczna, ale czas jej ekspozycji wydłużony jest od 3-5 lat, a nawet siedmiu. Jest to folia droższa od monomerycznej.
  • Folia One Way Vision (OWV)– inaczej folia perforowana (dziurkowana). Witryna skorzysta na niej podwójnie. Ta specjalna perforacja pozwala osobom znajdującym się na zewnątrz na oglądanie nadruku, a tym, które są w środku obiektu wyglądanie na zewnątrz przy nieznacznym efekcie przyciemnienia szyb. Na tego typu folii można drukować wszelakiego rodzaju grafikę, tak czarno-białą jak i kolorową. Dzięki odpowiednim zabezpieczeniom (np. przeciw promieniowaniu UV) są wyjątkowo trwałe. Takie oklejanie witryn stosowane jest również na innego typu szklanych powierzchniach takich jak wiaty przystankowe.
  • Folia mleczna (mrożona) – oklejanie witryn tego typu okleiną daje efekt mlecznej szyby. Wyjątkowo szlachetna i estetyczna, zapewniająca atmosferę intymności dlatego polecana w placówkach medycznych, aptekach, salonach kosmetycznych.
  • Folia ploterowa– kolorowa i samoprzylepna, można wycinać w niej litery i znaki graficzne. Zalecana raczej do aplikacji krótkotrwałych.

Teraz, kiedy już znamy najpopularniejsze folie na oklejanie witryn sklepowych, wystarczy zdecydować która będzie dla nas najodpowiedniejsza, wybrać ją, zlecić do druku, później montażu i... czekać na efekty. Powodzenia!

 



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI