STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU

Weź mnie! – displaye na produkty i sztuka perswazji

dodano: 2015-07-22, autor: Ewa Studniarek
displaye na produkty
UDOSTĘPNIJ

Jak już wspominaliśmy, chodząc między alejkami sklepowymi wzrok konsumentów zatrzymuje się średnio przez 5 sekund na każdej półce. Jak w tak krótkim czasie wyróżnić swój produkt wśród konkurencji?

Displaye na produkty mogą przyciągać klasyczną elegancją, dostojnością i minimalistycznym doborem kolorów albo podświetlać „lustrzaną” półkę z luksusowym towarem. Prawdziwa sztuka projektowania materiałów POS polega jednak na tym, aby każdy produkt – także kołpaki samochodowe czy materiały do malowania – zyskały na znaczeniu.

Poniżej prezentujemy displaye na produkty, które tak wyeksponowały towar, że klient nie mógł odmówić.

Displaye na produkty do wykończenia wnętrz

Kompaktowa prezentacja materiałów do wykańczania wnętrz marki Coverit była zadaniem włoskiego producenta POS-ów. Aby spełnić wymagania klienta zdecydowano się na elegancko zadrukowany karton Stora Enso z wewnętrznymi szufladkami, prezentującymi różne możliwości kreowania wnętrz. Dzięki błyszczącemu czarnemu nadrukowi takie displaye na produkty zaintrygowały. Górna część displaya (tzw. topper promocyjny) jest wyjmowana, a dolna część ma konstrukcję klapową, którą łatwo można zdemontować, co też redukuje miejsce zajmowane podczas transportu, jak i w sklepie. Z kolei prezentowane sample materiałów malarskich zostały ułożone w taki sposób, aby elegancko wyglądały i ułatwiały bliższą inspekcję konsumentom. Projekt wygrał konkurs Pro Carton ECMA Awards 2013 w kategorii SRP & Display, a jury doceniło zwłaszcza funkcjonalność tego rozwiązania, wygodę w użytkowaniu oraz montaż w miejscu sprzedaży, a także precyzję wykończenia.

Stand ekspozycyjny piwa z Browaru Witnica

Oryginalny projekt jednoznacznie swoim wyglądem nawiązuje do kształtu butelki. Jego innowacyjność polega głównie na tym, że jest on w pełni dostępny ze wszystkich stron i jednocześnie posiada nietypowy, interesujący kształt. Stand wykonano z tektury falistej E, B i BC. Główny jego szkielet tworzy kratownica, która kaskadowo przekładana jest okręgami zmniejszającymi się ku górze, na których eksponowane są butelki z piwem. Dodatkowo każdy z trzech powstałych walców z kratownicy został opakowany zadrukowanymi owijkami, które spajają konstrukcję i chronią towar przed wypadnięciem. Ostatecznym domknięciem standu jest jego plakat w kształcie szyjki butelki piwa, jednoznacznie określający tematykę eksponowanego produktu.

Stand Mat Tools

Displaye na narzędzia charakteryzują się klasyczną formą, wyposażoną w automatycznie składane półki. Zastosowano tu plastikowe łączniki typu „klik” do łączenia półek z korpusem standu dzięki czemu stojaki były solidne a półki mogły unieść ciężar. Dopasowanie elementów graficznych boków do pleców oraz kłaponów półek wychodzących na zewnątrz tylnej ścianki standu, umożliwia realizację każdej szaty graficznej projektowanej bryły. Standy z tektury wykonane były w technice druku cyfrowego (UV).

stand na narzędzia

Charakterystyczny kształt, jaskrawe kolory, nowinki technologiczne to tylko kilka przykładów cech, które mogą wyróżnić displaye i przyciągnąć klientów. Nie można jednak zapominać o tym, że nie powinno się kierować przekazu do wszystkich. Złota marketingowa zasada brzmi – im węższa grupa docelowa, tym skuteczniejsze, spersonalizowane środki. Materiały POS również tej zasadzie podlegają. Już niedługo wracamy z kolejną porcją ciekawostek.



KOMENTARZE

Aktualnie nikt nie dodał jeszcze komentarza, bądz pierwszy i DODAJ KOMENTARZ
Dziękujemy, Twój komentarz został zapisany poprawnie.

BLOG PROWADZONY PRZEZ

img-responsive

ZNAJDŹ NAS NA

PRZECZYTAJ TAKŻE

AUTORZY POSTÓW

TAGI